آمار بریدا: روز تولدم

۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

روز تولدم


امروز روز تولد منه. احساسم با سالهای گذشته فرق
می کنه. یه جور احساس شادی که غم هم داره.
امسال همش فکر مادرم هستم که چنین روزی منو به دنیا آورد. روز تولدم با تولد برادرهام فرق داره.
مادرم مادر شده. پدرم پدر شده. باید براشون مهم باشه.
چه احساس زیبایی داشتند وقتی من آمدم.
پدرم از شوق قبل از به دنیا اومدنم با اسباب بازی هام چنان سرگرم بود که همشون خراب شده بودن و برام چیزی باقی نگذاشته بود.
 مادرم چه دردی کشید تا مادر بشه.و پدرم از اظطراب زیاد تحمل نداشت بیمارستان بمونه.
قبلا"روز تولدم فکر نمی کردم و فقط جشن می گرفتم. چون روز تولدم بود. از 2 هفته قبل که نه از 1 ماه قبل به همه می گفتم که یادشون نره.
اما امسال خاموش بودم و فقط در فکر.و به قول اوشو چرخش به درون داشتم.
با خودم هم فکر می کردم شاید هیچ کس یادش نمونه. وانتظار هم نداشتم.
ولی دوست های عزیز من چه خوب منو به حال و هوای گذشته بردند.
غم درونم کمرنگ شده و دوباره انرژی گرفتم که سال جدید زندگیمو شروع کنم.
شادی عزیزم اولین تبریک تولدم فرستاد و چه زیبا آغاز شد سال نو زندگیم.
ازدوستان خوبم مریم و بهاره سپاسگذارم.
شادی عزیزم امروز چه روز خوبی بود در کنارتو
بابت هدیه زیبات و همه ی مهربانی هات سپاسگذارم

8 نظر:

در ۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه ساعت ۲۳:۵۷:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شادي گفت...

راستي
تولدت مبارك
يه عالمه آرزوي خوب براي تو و عزيزانت دارم
اما الان بيشتر تو
به خدا اگه آدرس ندي قهر ميكنم

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه ساعت ۵:۵۱:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شادي گفت...

ميبيني روز تولدت چه بارون قشنگي ميباره

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه ساعت ۷:۰۸:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Blogger berida گفت...

شادی عزیزم وجود تونازنینم و بارش باران روز تولدم را زیبا کردند.
چه اندازه خداوند مرا دوست دارد.
چه روز خوبی بود از آغازش.

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه ساعت ۷:۵۴:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous گلاره گفت...

تولدت را بهت تبریک میگم
امید وارم موفق باشی
وبلاگت خیلی خوبه

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه ساعت ۹:۴۸:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

اول از همه آیکون اخم
1.من اولین تبریکو بهت گفتم واسه تولدت
2.کو وبلاگ جدید....؟؟؟

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه ساعت ۹:۴۹:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

بازم می گم
تــــــــــــولدت مبـــــــــارک

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۳:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Blogger berida گفت...

شکلات شور عزیز
1-ممنونم از تبریکت و اینکه به یادنم هستی.
2-شکلات شور که اینقدر تلخ نمی شه که اول اخم کنه.امروز همه با خنده تبریک گفتند.
3- داخل بلاگفا وبلاگ جدید زدم با همین نام ولی هنوز مطالبم را منتقل نکردم.

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه ساعت ۳:۳۶:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

من خوش اخلاقم

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی