آمار بریدا: گذشت ایام

۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

گذشت ایام

سالها گذشت وگذشت
فصلها در پی هم رفت که رفت
ماه ها نیز فقط نام به نام
من چه نمناک و چه خام

وای من تنوع پسند بودم
من فقط نظاره گر بودم
جذب رنگین کمان هر ساله
عمر من انگار بوده صد ساله

می گذشت و گهی صدایی دور
شب و مستی مرا ترانه سرود
همچنان می گذشت این ایام
می رسید هر دم از ترانه پیام

تا کنون شدم چنین حیران
آسمان یکسر ابر بی باران

من فقط نظاره گر بودم
با طبیعت یکی شدم اکنون

برگ زرد خزان شدم ریزان
خشک و دردی عظیم بوده نشان

با زمستان سوز و سرما هم رسید
سردی دی بود و لرزیدن چو بید
می شود عریان طبیعت سرزمین
می شود عریان درونم با یقین

می رسد آیا مجالی تا بهاران هستیم؟
می شوم آیا روان درسبزیش بامستیم؟

9 نظر:

در ۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه ساعت ۶:۱۸:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شادي گفت...

خيلي وقت بود ننوشته بودي نازنين

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه ساعت ۱۲:۰۸:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

سلام خوبی؟؟
اول که دی (گفتی بهمن)
دوم شعرت را مثل همیشه دوست نداشتم
کاش تو دیگر در پی قافیه نبودی
همیشه میخوانمت

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه ساعت ۱۳:۳۶:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Blogger berida گفت...

شکلات شور عزیز از نقد خوبت ممنونم و کاملا" باهات موافقم.
حتما" نوشته های بعدی سعی می کنم بهتر باشه. و این نکات رعایت بشه.
باز هم متشکرم.

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه ساعت ۱۲:۱۳:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

سلام عزیز
منو ببخش که رک گفتم
شعر خواب آگاهیتو خیلی دوس دارم عالیه
همه رو خوندم البته اما اون از همه بهتره
کی این روزا حالش سر جاشه عزیز؟
هیشکی
به هر حال از نقد تو هم خوشحال میشم

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه ساعت ۱۲:۱۶:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

راستی بریدا یعنی چی؟
بعدشم اگه دوس داشتی بگو مثل ما آقا پسری!!! یا خانم دختر!!!

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه ساعت ۱۲:۴۶:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Blogger berida گفت...

شکلات شور عزیز
من رک گویی شما را دوست دارم وخوشحال میشم که منو نقد کنید. باعث پیشرفتم میشه. از این بابت ممنونم.
بریدا یکی از کتابهای پائولو کویئلو هست. که در مورددختری به نام بریدا در پی آموزش جادوگری مراحلی را طی می کنه و نیمه دیگر خودش رو پیدا می کنه.
جالبه. اگه رمان فلسفی علاقه دارید بخونیدش.
در ضمن من از جنس بریدا هستم.
در قسمت(نمایه من) مشخصاتم هست.
از دوستی با شما خوشحالم.

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه ساعت ۱:۰۱:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous آرام گفت...

مدتها بود از خواندن شعري اينقدر لذت نبرده بودم.واقعن دوست داشتم.

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه ساعت ۱:۱۶:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Anonymous شکلات شور گفت...

سلام
1.من آپم با ترانه این بار
2.نقد یادت نره
3.تو هم بنویس بریدا جان

 
در ۱۳۸۸ بهمن ۱۳, سه‌شنبه ساعت ۱۳:۱۱:۰۰ (‎−۸ گرینویچ), Blogger شادي باقي گفت...

سلام نازنينم
تولدت مبارك
جي ميلم باز نميشه كه برات يه پيام تبريك متناسب با احساسم بفرستم
حتا آدرست رو هم نميتونم پيدا كنم كه محبتت رو جبران كنم
دوستت دارم
باز هم تولدت مبارك

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی